duminică, 19 iunie 2011

Spre culmi neimaginabile...

             Azi tanjesc la mai bine,nu ca nu mi-ar fi bine insa gandul ca se poate si mai bine imi place si vreau sa lupt  pentru a-l transforma in realitate.Stiu ca in fiecare zi trebuie sa fac ceva prin care sa cresc din toate punctele de vedere.Nu vreau sa traiesc doar cu gandul ca pot si trebuie sa o fac.Chiar vreau sa o fac.Nu vreau ca atunci cand moartea ma va cauta sa-mi para rau ca am trait deageaba.Si sincer va spun ca gandul asta nu e unul care mai apoi sa-mi aduca faima sau sa ma pot mandri cu mine insumi,ci e un gand realist si cat se poate de bine cladit pe principiile omenirii.
           Vreau sa am puterea sa spun NU si DA si sa pot face ceea ce promit.Sa fiu ferm in deciziile pe care le iau si sa pot motiva fiecare fapt din viata mea.Si ce e mai bine e ca stiu ce am de facut si asta ma bucura...trebuie doar sa pun in practica ce stiu,si atunci binele pe care-l simt acum va urca catre culmi neimaginabile...

Un comentariu: