vineri, 17 iunie 2011

Mesaj pentru ea...

     Ma uit la tine.Esti frumoasa!Poate dulce...nu stiu!Nu te-am gustat...Insa ceea ce imi provoaca ochii tai cand ma privesc nu are definitie...prea inaltator...Si ceea ce gandesc atunci cand te privesc nu pot exprima...prea multe cuvinte...milioane poate...pe o singura gura nu pot iesi.Unele raman in suflet inchise in diferite camarute,altele plang ,pregatite a fi expuse oricand.Un lucru stiu:Atat de mult imi place sa ma uit la tine incat noaptea visez ca ma uit la tine...Deocamdata dragostea mea e toata pentru tine...Vreau sa ti-o demonstrez dar nu pot...Realitatea e un zid intre mine si tine,prin care nu se poate trece...Imi ramane doar sa-ti scriu,nestiind macar daca tu citesti...insa scriu...cu gandul ca intr-o zi vei citi cuvintele astea din bratele mele...

11 comentarii: