luni, 20 iunie 2011

Mai bine vreau!

            Azi as vrea sa plec...peste mari,tari,orase...sa uit sa reincep.Imi doresc atat de mult sa iau o pauza in asta,si ma doare atat de tare ca stiu ca nu se poate pune pe pauza viata!Exista momente,ca acesta,cand simt ca nu sunt pregatit sa iau viata in primire...Si nu-s pretentios...vreau doar pace si liniste in sufletelu meu...si uneori simt imposibil de accesat aceasta dorinta...Ma hranesc cu propriile-mi idei ...unele atat de firave si duse de vant incat se pierd in univers...ma ascund in scris si sub anonimat de frica si ma doare:( nu vreau sa fiu asa...Am goluri in inima care pot umple doar cu lucrurile care mi-au fost luate de acolo,unele de neatins.Ma lupt cu propriile ganduri care parca s-au intors impotriva mea,si simt ca ma sfaram ca un bulgare de pamant...si nu vreau asta!Am sa adorm in noaptea asta cu gandul si dorinta ca maine sa fie mai bine...noapte buna:):(

7 comentarii:

  1. imi place ce-am gasit aici..parca m-as auzi gandind cu voce tare
    voi reveni!

    RăspundețiȘtergere
  2. in aceeasi stare ma aflu si eu:(
    ce mult mi-ar placea sa schimb ceva dar ma tem ca nu pot:(

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare persoana are momente in care isi doreste sa ia o pauza de la toate,dar nu se poate, isa se poate sa continui sa mergi inainte...

    ai grija de gandurile tale pentru ca ele se pot transofrma in ceva real, nu le lasa sa moara.

    goluri cu totii avem goluri dar trebuie sa le umplem , trebuie doar sa iti dai seama cum trebuie umplute golurile :)

    ziua de astazi, e a ta, ti-o faci cum vrei tu sa fie, azi poate fi mai bine ca ieri si mai rau ca maine, sau mai rau ca ieri si ami bine decat maine, dar tu trebuie sa invetio cate ceva din tot ce se intampla si sa mergi mai departe.

    RăspundețiȘtergere