joi, 23 iunie 2011

Ganduri la marginea noptii...

    Intunericul s-a lasat peste micutul cartier.O liniste placuta se regaseste in natura.Ici colo din sutele de luminii aprinse cate una se stinge.Luna este prezenta pe cer stand la taifas cu multimile de stele...Un peisaj superb parca de tablou se regaseste peste tot.Iar eu,obosit dupa o zis calduroasa ma trantesc in patul moale si incep a respira usor...Oboseala se simte insa asta nu impiedica gandurile care se misca in minte mea sa iasa la iveala...Toate gandurile mele sunt indreptate inspre tine,iubita mea.E ceva vreme de cand nu mai esti langa mine si iti simt atat de mult lipsa.As da multe pentru o singura clipa langa tine.Sa te simt macar pentru inca o data.E prea putin sa-ti spun ca mie dor de tine...nu pot sa exprim tot ceea ce simt.Insa chiar daca acum imi lipsesti nadajduiesc ca in curand imi vei fi aproape si voi putea sa-ti demonstrez ca te vreau langa mine mereu...Imi inspiri caldura si pace chiar cand nu esti langa mine,chiar daca nu te vad zambesc gandindu-ma la tine,iubita mea:)....
    Usor adorm linistit si profitand pe deplin de atmosfera placuta ma odihnesc pentru ca maine pentru o noua sa zi din viata mea sa pot sa ma zbat pe acest pamant...si sa te iubesc mai mult iubita mea...

8 comentarii:

  1. ce frumos!!! e bine ca iubesti, e frumos ca o iubesti asa de mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. dragostea e cea mai frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. iubita ta e plecata?
    imi place cum ai scris...
    si eu vreau sa iubesc in fiecare zi mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poate fi mai frumos decat iubirea impartasita de persoana iubita? :) Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos!!!Din propria experienta iti spun ca atunci cand iubesti pe zi ce trece mai mult e cel mai durabil sentiment. Cand iubesti din prima si in acelasi timp mult, se intampla ca sentimentul sa se risipeasca....Sa simti ca in fiecare zi te indragostesti mai mult de o persoana e minunat:)!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc frumos! Apreciez.
    Nici tu nu esti mai prejos...

    RăspundețiȘtergere