duminică, 26 iunie 2011

Cateva litere sincere...

            Astazi vantul ce bate afara ma face sa ma simt singur...parca plutind deasupra tutoror...iar tusa ,deja stresanta,imi aminteste ca sunt singur...as dormi, sa fug de realitate dar inclusiv somnul m-a parasit.As merge dar nu pot.N-am unde.N-am cu cine...Si nu vreau ca tristetea sa-mi cuprinda sufletul...si pe langa asta mie dor...de ea...nu pot sa inteleg cum a disparut atat de usor...oh...:(...E chiar atat de greu sa ai persoana dorita langa tine in momente critice?DA!:(
        Vreau sa se termine ziua de azi,o vreau pe cea de maine,poate va fi altfel...Sper ca cineva dintre voi sa ma inteleaga...noapte buna.

7 comentarii:

  1. te asigur ca 80% din populatie simte ce simti tu...iar 20% nu recunosc

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt multi care te inteleg...
    Iar eu, eu iti multumesc doar pentru cuvintele tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place sa spun adevarut,mally...is socat de cate poezii scri

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum scrii!
    Hey nu fi suparat,lasa timpul sa-ti vindece rana si ai sa vezi ca va fi totul bine!
    Don`t worry about it!

    RăspundețiȘtergere
  5. "te asigur ca 80% din populatie simte ce simti tu...iar 20% nu recunosc" - prea adevarat!
    Toate se intampla cu un scop.

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoasa postarea:)cu timpul orice rana va fi vindecata vei vedea:)

    RăspundețiȘtergere